Negua da urruneko eskoziar portu batean. Morvern Callar, bertako supermerkatuan lan egiten duen 21 urteko neskak, Eguberri-goizean esnatu eta bere mutil-lagunak sukaldean bere buruaz beste egin duela ikusiko du. Gau horretan Morvern bere lagun Lannarekin atera eta senargaiak utzi duela eta herritik alde egin duela kontatzen dio jendeari. Bankuan diru mordoska eta argitaragabeko eleberri bat idatzita utzi dizkio. Morvernek egilearen izena aldatzea eta berea jarrita, eleberria argitaletxe batera bidaltzea erabakiko du, gorpua armairu batean ezkutatu eta, senargaiak utzi dion diruarekin, oporretan Lannarekin Espainiara joango da. Han, Morvern eta Lanna haserretu egingo dira. Azkenean, Lanna etxera eramango duen hegazkinera igotzen den bitartean, Morvernek ?bere? eleberri bikainagatik sekula amestu baino diru gehiago eskaini dioten Londresko bi argitaratzaileekin xanpaina edaten du.