Zirku-zuzendari batek Lola Montesen bizitzaren eta amodioen istorio tragikoa kontatzen du, abenturazale handi eta kabareteko dantzari espainiar-irlandarra berau, Franz Liszt-en eta Luis I.a, Bavierako erregearen, maitale bihurtuko dena. Aspaldi gabe modu bikainean zaharberritutako Max Ophülsen maisulana aukeratu du Manoel de Oliveira zuzendari portugaldarrak AFNFek (Artxibo Filmikoen Nazioarteko Federazioa) Donostiako Nazioarteko Zinemaldian eskainiko dion omenaldiaren osagarritzat.