Bertigoa sentitzen zuelako polizia izateari utzi behar izan zion Scottiek Madeleine izeneko emakume eder bat zelatatzeko mandatua jaso du. Emakumearen portaerak bere buruaz beste egin nahi duela pentsarazten du. Scottie atzetik doakio edonora eta azkenik harekin maitemintzen da; alabaina, bertigoa dela eta, hain zuzen, ezingo du neskak bere burua kanpandorre batetik bota ez dezan eragotzi. Geroago, Madeleineren berdin-berdina den neska batekin egingo du topo. Vertigo filmak 1958ko Donostiako Zinemaldian Zilarrezko Maskorra eta James Stewartentzat aktore onenaren saria eskuratu zituen.