Ahizpa Luke, belgikar erlijio-ordena bateko mojagaia, erizain bidaltzen dute Kongora. Bertan Fortunate zirujau zuhurraren eredua jarraituko du, eta bere idealismoa ahaztu eta langile arduratsu bihurtuko da. Bigarren Mundu Gerra hasten denean, erlijio-ordenaren arauak betetzen saiatuko da eta ez du inoren alde jokatu nahi izango; naziek bere aita hiltzen dutenean ordea, neutraltasunari eustea ezinezkoa gertatuko zaio. Bere botoenganako fideltasuna gorde ezin duela ohartzean, ahizpa Lukek abituak utzi eta bizitza zibilera itzuliko da. The Nun's Story filmak Donostiako Zinemaldian Urrezko Maskorra eta Audrey Hepburnentzat Aktore Onenaren saria lortu zituen 1959an. Peter Finch, berriz, 1968an Zinemaldira etorri zen Robert Aldrichen The Legend of Lylah Clare (Lylah Clare-n legenda) aurkeztera.