Borondatez kontra erretiratu zuten Hyde koronela beste zazpi militar ohi erreklutatzen ditu helburu berezi baterako. Denek sekretu lotsagarriren bat isilpean dute, diruz eskas dabiltza eta bakoitza arloren batean aditua da. Kontua Londresko hiriguneko banketxe batean lapurreta egitea da, horretarako Hydek eta bere bigarrenak, Racek, disziplina eta plangintza militarra ezarriko diete taldekideei. Jack Hawkins, Nigel Patrick, Roger Livesey, Richard Attenborough eta Bryan Forbesek talde-antzezpen saria lortu zuten film honengatik 1960ko Donostiako Zinemaldian.