Adam, zazpi anaietan zaharrenak, hirira emazte bila jaistea erabaki du, honek behar bezalako otorduak presta diezaizkion. Bertan, Milly ezagutu, harekin ezkondu eta mendialdeko etxera eramango du. Zazpi anaiaren neskame bihurtu dela konturatzean, bere sei koinatuentzako emaztegaiak bilatzea erabakiko du. Lehenik eta behin, oinarrizko portamoldeak irakatsiko dizkie, hartara, uztaren jaialdia heltzerakoan, eskualdeko neskak eurenganatu ahal ditzaten. Bien bitartean, Sabinen bahiketari buruzko mito erromatarraz zer edo zer irakurri duen Adamek, konponbiderik onena bere anaiek maite dituzten emakumeak bahitu ditzatela pentsatuko du.