Skip McCoy zorro-ebasleak, hiru aldiz kondenatuta egon den gizagaixoak, zorroa lapurtzen dio Candy prostitutari. Neskak agente federalak atzetik segika ditu, komunistei informazioa pasatzen dien bere maitale Joeyren nahi gabeko konplizea baita. Lapurrak ihes egingo du, zorroan isilpeko datuez beteriko mikrofilm bat daramala jakin gabe. Orduan, bai polizia baita Joey ere, Skip atzematen saiatuko dira, eta hau, ebaskinaren balioaz ohartzean, eskaintza onena egiten dionari saltzen saiatuko da.