Demsey Rae, bizitzan helburu garbirik ez duen cowboyak, Ekialdetik iritsi berri den izaera gogorreko emakume baten arrantxoan lan egiten bukatuko du. Neskak esku zorrotza duen langileburu berria behar du eta nola edo hala saiatuko da hark lanpostua onar dezan. Berandu baino lehen, Raek bere burua nahastuta ikusiko du arrantxoak alanbre-hesiz inguratu nahi dituzten eta eremuak zabalik utzi nahi dituztenen arteko borrokaldian.