Cabiria, erromatar prostituta inozo samar batek, neska-koskor bat ez den arren, makina bat egur jasotakoa da bizitza honetan, baina kalea uzteko bere bizitzako gizona aurkitu eta honi bere barruko maitasun guztia emateko amets xaloa bere horretan gorde du. Ez dirudi nahi horiek guztiak gauzatuko direnik, baldin eta Oscar, ongi hezitutako kontulari lotsatia azaltzen den arte, eta Cabiria, hasiera batean eszeptikoa bada ere, harekin maiteminduko da.