Miles Bennell, Kaliforniako Santa Mira herriskako medikua, istorio kezkagarriak entzuten hasiko da bere auzokideen aldetik. Hauen arabera, euren hurbileko pertsonak modu arraroan portatzen ari dira, beste norbaitek euren tokia hartu izan balu bezala. Medikua, bere andregaiaren laguntzaz, estralurtarren inbasio bat dela konturatuko da. Esna egoten saiatuko dira, estralurtarrak euren biktimen gorpuez hauek lotan daudela jabetzen baitira, baina neska loak hartuko du azkenik. Miles etsi-etsian ahaleginduko da munduari arrisku honen berri ematen, baina jendeak paranoikotzat jotzen du eta inork ez dio jaramonik egingo.