Buenos Airesko erdi mailako auzo berrien inguruan sorturiko gazte talde bat euren buruzagi karismatikoaren menpe dago. Harengan denek ikusten dute edozein arazo konpon dezakeen gizon indartsua, zeinak garrantzi txikiko delituak egitera bultzatuko dituen. Batzuk gurasoen kontserbadorismoaren aurkako nerabe-errebelamendu batengatik daude taldean. Haatik, Buruzagiaren irudia karta-gaztelu baten antzera desegingo da, emakume baten hilketa dela eta, hark zitalki salduko dituenean.