Mike Hagen kirol-kazetaria eta Marilla moda-diseinatzailea Kalifornian oporretan elkar ezagutu duten bi newyortar dira. Bata bestearekin seko txoratu eta bat-batean ezkontzea erabaki dute. Alabaina, Sagar Handira itzultzen direnean, zeinen ezberdinak diren konturatuko dira. Beren arazoak konpontzen saiatzen diren bitartean, Mikek bere neska-lagun ohia topatuko du eta Marillak, berriz, mutil-laguna izandako bat, Zachary. Ez bata, ez bestea ez daude gertatu berri den ezkontzaren jakinaren gainean. Bestalde, Mikek artikulu-sail bat idatziko du, non boxeoaren ustelkeria salatzen duen, eta horregatik gangster batzuk aurka izango ditu. 1986an estreinakoz eman zen Donostia Saria Gregory Peckentzat izan zen.