George, gazte handizale bat, ahaide aberats baten fabrikan hasten da lanean eta Alice, muntaia-kateko neska bat haurdun uzten du, emakumezko lankideekin harremanik izan ez zezala ohartarazi bazioten ere. Orduan Angela ezagutzen du, emakume miliodun eta sofistikatua, eta harekin seko txoratzen da, gizartean gorantz egiteko bere aukera iritsi zaiolako ustean; baina Alice ez dago prest besterik gabe alde batera utz dezaten. A Place in the Sun filmak 1952an 6 Oscar eskuratu zituen, Zuzendari onenarena, Gidoi onenarena eta Argazkilaritza onenarena barne.