Detective Leon Zat moves through a dark labyrinth of human relationships on his journey to solve the mystery of a woman's disappearance. He strips away layer after layer to reveal the tender and dark underbelly of this perplexing obsession between men and women called love. And each layer causes him to reflect back on his own marriage, on what he has lost, and what he must get back.