High School is over, and everybody in the small town just up the Hudson from New York City has made plans and moved on; everybody except Jim. While his buddies head off to one Ivy League college or another, Jim takes a job driving for the local cab company, which allows him plenty of free time to hang out, drink with the locals at ?John's Bar & Grill? and think back on the love affair with a married woman that, for the exquisite moment it lasted, brought passion and meaning to his life.