Tony and her boyfriend Juanjo bring off a hold-up with two pals, Maxi and Moco. Abandoned by her father at the age of 15, Tony has grown up in the hard, outcast environment of suburban delinquency. After the heist, Juanjo skedaddles, leaving Tony with no option but to hit the road with the cops and her own sidekicks hot on her trail in the obligatory company of Juanjo's strange 7-year-old niece, Laura. On the run with their pursuers close behind them, the two girls struggle to survive among strangers, until on the far off shores of the extreme south they find the welcoming light of unexpected friendship.