Spain, late 30s. Twelve year-old Carlos is abandoned by his tutor in Santa Lucía orphanage, a grim building standing alone on a desolate plain. From his very first day at Santa Lucía, the terrified Carlos starts seeing the emaciated ghost of a child who persistently tries to communicate with him. It doesn't take Carlos long to suspect that this whispering childlike spectre of none-too-honest ideas, is in fact the ghost of a past student called Santi, who disappeared years ago in mysterious circumstances. Thirsty for vengeance, Santi's spirit uses the new boarder to settle the bloody debt with his assassin.