Otar Iosseliani
Paris through Iosseliani's eyes. A personal wander through the streets of the French capital with a Georgian moviemaker in an attempt to get the feel of the place. People stroll around and sit in cafés. Cars are driven nonstop to the rhythm marked by the traffic lights. The noises of the big city, some more pleasant than others, innundate the Parisian soundtrack.