Frank Borzage
Having stolen a magnificent pearl necklace in Paris, Madeleine blazes the trail to Spain in her soft-top. Running into an American, Tom, she takes advantage of his company to get over the border with the stolen jewellery by hiding it in his jacket. They meet again in San Sebastian, where by this time Madeleine is pretending to be a countess while her sidekick Carlos is imitating a Russian prince. During a stay in San Sebastian and later in Aranjuez, the purloiners attempt to recover the necklace as Tom falls in love with the lady thief.