Europan ia hogei urte bizi ondoren, Carmen Uranga Buenos Airesa premiaz itzultzen da, bere aita hilzorian baitago. 42 urterekin, Carmen oso emakume hotza da, grinarik gabea, praktikoa. Sekula erreakzionatu gabe, bere erbestealdiak ekarri zion egoera traumatikoa estaltzen saiatu den Carmenek bizitza bikoitz bat dauka: gurasoen etxean bizi da, baina aldi berean, apartamentu bat alokatzen du, eta ondoko gelatik bikoteak larrua jotzen entzuteko kontratatzen ditu. Gatibutasunaren izuaren ondoren ezagutu duen plazerra sentitzeko modu bakarra da berarentzat. Carmen Gustavoren ahotsak sorgintzen du, lehendabizi neska batekin batera bikote gisa, eta gero, bakarrik kontratatzen duen mutilak. Carmen eta Gustavoren arteko harremana aurrera doan heinean, Anak, Carmenen ahizpa txikienak, sekretu ikaragarri bat, ezin aitortuzkoa, igarriko du.