Luis Eduardo Autek erabat lapitzez marraztutako animazioko luzemetraia, Un gos anomenat Dolor (L'artista i el seu model) fantasia libertario bat da bertan erre-trataturiko pintoreen lan eta bizitzetako gertakizunetatik abiatuz, hala nola, Goya, Sorolla, Frida Kahlo, Picasso, Dalí eta Velázquez. Lan hau jorratzen 1996an hasi zen, eta denbora luze horrek benetako egile-artelan hau sortzeko prozesuaren konplexutasuna erakusten du, Aute artista polimorfoak osotasun bereiztezintzat jotzen baitzuen.