Iñaki, munta txikiko delituei esker bizi den ?bala galdu? batek, Mexikora ihesi joandako aitaren eskutitz baten bidez jakingo du amak gezurra esan ziela biei. Hartara, zoritxarreko lapurreta baten ondorioz, Mexikora alde egin beharko du. Iñaki harrapatuko duen enkontru eta gezur baten istorioa dugu honakoa, alde ezberdinez jositako herrialde batean, Mexiko bizi, magiko eta guztiz surrealistan, murgilduko duena. Oharkabean, amets arriskutsu bati lotuko zaio. Mexiko eta Espainiaren arteko putzu itzelaren gainetik eta Konkista garaitik bizirik dirauten ustezko gaitzondoetatik haraindi, adiskidetasunaren eta familia-loturen balioa azaleratuko da; eta zorte handirik gabeko eta bizitzan korrontearen aurka igeri egiten duten tipo batzuk edozerren kontra borrokatuko dute amets berezi hori lortzearren... Kaimanaren Ametsa, alegia.