Tripulatzaileak daramatzan Marterako lehen bidaia helmugara iristear dago. NASAren eta ESAren baterako ahalegin bat da. Ezbeharra bat-batean gertatzen da eta jaitsiera-moduluak planetaren azalaren kontra joko du. Sei astronautetatik bost aterako dira bizirik. Berehala egoeraren larritasunaz ohartuko dira denak: Marterako joan-etorriko bidaia gutxienez 500 egunekoa da eta 26 hilabeteetan misio bakarra bidali daiteke. Erreskate-taldeak hiru urte behar ditu haraino iristeko, baina eurek airea, energia eta elikagaia hilabete gutxi batzutarako besterik ez dute.