Anne hiri handi bateko bere apartamentuan bizi den neska gaztea da. Maitasunaren bila dabil, zehazki zer den ez daki ordea. Lau gizon ezberdin ezagutuko ditu eta denek arrastoa utziko dute bere bizitzan. Anneren bizitza hirian jendetzaren erdian sentitzen den bakardadearen isla da, mugimenduan sentitzen den mugiezintasunarena. Baina Annek ihes egin nahi du. Eta bere bihotzean ekaitz isil baten marruma entzuten da.