Gaur egun. Mediterraneoko kostaldean. Bidezko duten bizitza berri baten itxaropenak bultzatuta, ?legez kanpokoak? uholdeka iristen dira Afrikatik. Berta erizaina portuko taberna malapartatuetan zoriontasunaren bila dabil. Eduardo, hirira iritsi berri den polizi inspektore batek, gaisotasunak eta bere lanbideak sortzen dion etsipena tragoka edaten du. Biok topo egiten dute, amodiozko istorio basati batean murgilduz, baina euren harremana hiru gazte gatazkatsu diren Bertaren ilobek arriskuan jarriko dute: neska, Lucía, etorkinen trafikoan sartuta dabilen gizatxar batez maiteminduta dago; mutilak, Guillermo eta Raúl, skinhead talde bortitz bateko kide dira. Gau batez, senegaldar bat, Omar, gogotik egurtzen dute. Ikerketa polizialak beste oztopo bat gehituko dio pertsonaia hauen arteko harremanari.