Senegalgo hegoaldeko kostaldea. Laino arraro batek arrantzale-herriska bat estaltzen du egun askotan, batelak arrantzara atera daitezen galaraziz. Herriskako biztanleak larri dabiltza oso. Beldurra eta sineskeria nagusi diren ingurune horretan, haurtzaroko lagunak diren bi gazte, Yatma eta Mbanick, emakume berarekin maitemintzen dira, Maxoyrekin. Neskak Yatma errefusatzen duenean, honek bere aurkaria hiltzen du. Komunitateak bultzaturik, Maxoyek Yatmarekin ezkontzea onartzen du Mbanick mendekatzeko. Baina beste mendeku bat, hau askoz ere estaliagoa, iritsiko zaie itsasotik.