Kamilla eta Henrik gazte daniarrak Las Vegaseraino ezkontzera joan diren arren, zeremonia erdian neskari beldurra sartu zaio eta korrika aldegin du. Ihesi doala, Rock izeneko ezezagun batek Los Angelesera motoz eramango du, eta gero bakoitzak bere bideari jarraituko dio. Kamillak Henrik limurtzen du bere bila joan dadin, baina hura iritsi baino lehen berriz aldegingo du. Honako ihesaldian, Kamila bahitu egiten dute eta berriz leku eta une egokian azalduko den Rockek libratuko du. San Francisco eta Seattlerako bidean elkarrekin abiatuko dira. Pixkanaka-pixkanaka, Kamillari Rocken bidaiaren zioa eta honen helburu arriskutsua igarri dituela irudituko zaio.