Harreman baten amaieraren erretratua. Mutilak hogeita hamabost urtetik gora ditu; neskak, hogeita zortzi. Elkarrekin luzaroan egon dira: sei, agian zortzi urte. Batak bestearengan duen eragina handia da eta elkarrekin bizitutako esperientzien berezko mundu bat izateak lotzen ditu. Baina, orain, bizitzak bide ezberdinetatik eramaten ditu, gauza ezberdinek erakartzen dituzte... Zergatik? Zuk agian jakin, badakizu, agian egoera hori ezaguna duzu jada. Gizon baten eta emakume baten arteko harremanaren azterlan honen bidez, Petr Václavek Txekiar Errepublikan zegoen giroa eta bere belaunaldiaren baloreak deskribatzen ditu.