Institutuko klaseak bukatu dira eta New York inguruko Hudson ibaiertzeko hiri txiki batean jendeak bere planak egin ditu eta hanka egin du; mundu guztiak, Jimek ezik. Bere lagunak unibertsitate batera edo bestera doazen bitartean, Jimek bertako taxi-konpainiarako lan egitea erabaki du, eta beraz, denbora alferrik galtzeko aukera izango du, kalean ibiltzeko, ?John's Bar & Grill? ostatuan herriko jendearekin edateko eta ezkondutako emakume batekin izan zuen abentura zoragarri hartaz gogoeta egiteko, zeinak, iraun zuen bitartean, bere bizitza pasioz eta zentzu berri batez bete zuen.