Ospitale psikiatriko batean bi urte igaro ondoren, Elling ?mundu erreala? esaten zaion horretara itzultzeko prest dago. Gizarte-laguntzak berari eta bere gelakideari, Kjell Bjarneri, Oslon apartamentu bat eskaini die, bertan euren buruak zaintzeko gai izango direlakoan. Jatetxe batera sartzea Antartida zeharkatzea bezain zaila denarentzat, bizitza berri hau oztopoz josita dago. Ahalegin handiz (eta ospitalera itzultzeko mehatxupean), Elling eta Kjell Bjarnek ziurtasunik gabe, urratsez urrats, bide ezezagunetan barrena abiatu beharko dute. Kjell Bjarnek emakume bat ezagutzen duenean, gora-behera ugari sortuko zaizkie, izututako bi gizon hauek daukaten guztia ematera behartuko dituztenak, guztia... eta gehiago.