Sammy, hamabost urteko neskatila, gizonengan pizten dituen desirez ohartzen da, nahiz eta Jacob bere anaia zaharrenak baino ez du erakartzen. Aita ospitale psikiatriko batean denez eta ama urtetan ikusi ere egin ez dutenez, Jacobek hartuko du neskaren kargu. Jacobek arreba halako arretaz zaintzen du, ezen harreman horrek emakume gisa heldutasuna lortzea eragozten dion. Patua erabakita dago jada, halabeharrez anaia-arreben elkartzea dakarren hori, azken finean, onartezina den zerbait. Sammy bere ekintzen aurrean erantzukizunak hartzearen garrantziaz ohartuko da orduan, baina horrek, ezinbestez, sakrifizio pertsonalena eskatuko dio.