Rufinok 15 urte ditu eta Mexiko Hiriko kaleetan bizi da. Dirua lortzeko lantxoak eginten ditu eta La Seño eta El Ochoak, auzoa kontrolatzen duen begiramenik gabeko polizia batek, daukaten droga-salmenta negozian xixatzeaz moldatzen da. Egun batez, egoerak bultzatuta, Rufinok Ochoaren dirua ostuko du, eta poliziak haren jazarpenari ekingo dio. Xóchitl bere neska-lagunarekin hiritik aldegiteko asmotan dabilela, berak hilda uste zuen aita bizirik dagoela jakingo du. Alde egin aurretik hura aurkitzearekin itsututa, maitasunetik bakardadera, drogatik adiskidetasunera, elkartasunetik traiziora eramango duen abenturan murgilduko da eta, azkenik, deusik ez dutenen heriotz zentzugabera.