Burtsaren erortzeak aurretik iragartzeko formula baten bila dabilen matematikako jeinu bat da Jim Doyle. Honek asmatutako programa informatikoaren ahalmenak Centabank-eko presidente Simon O'Reillyren irudimena eta diru-gosea piztuko ditu, bere gestio txarra dela eta, Administrazio Kontseiluaren miran dagoenarena. Simonek Centabanken lan egitea eskainiko dio Jimi, bertan dauden bitartekoei esker, bere teoria hobetu eta burtsaren hurrengo deskalabrua noiz gertatuko den zehazki jakin ahal izateko. Centabankek egun bakar batean merkatu osoa menpera dezakeela ziurtatzen dio Simoni. Azkenik, urriaren 25eko gauerdian historiako crack-ik handiena gertatzen da, Jimek sortutako sistema probatzeko unea, alegia.