Haxix droga-trafikoagatik atxilotu dituzten Yann, Céline eta Lénak lau hilabeteko kartzela-zigorra eta bi urtez Parisko eskualdean bizitzeko debekua izango dituzte, eta epe horretan birgizarteratu egin beharko dute: enplegu bat, ostatua aurkitu... Corrèzeko herri batean kokatzen dira eta bertan epaileak ezarritako baldintzetara egokitu beharko dute. Aldatu egin direla frogatu beharko dute eta gizartera moldatzeko gauza direla.