Jadanik adinean sartutako Brahimek Fadah neska eder eta osasuntsuarekin ezkontzea erabaki du, hirugarren emazte batek oinordeko bat emango dion itxaropenaz, beste bi emazteak, Nakla eta Gamra, ez baitira hari seme bat emateko gauza izan. Brahimekin ezkontzera behartuta, Fadah beste bi emazteekin elkartuko dute mundutik erabat bakandutako etxe batean, bertatik irteteko erabateko debekuaz. Inork ez du kanpoaldearekin harremanik izango Brahimek salbu... Etxean lan egiteko neska gazte bat, Hemna, kontratatzen duen arte. Zenbait hilabeteren buruan, Fadahk haurdun dagoenaren zantzuak agertuko ditu.