Abuztua Milango hiriaren kanpoaldean. Gianni mutil artega da, Moreno bere anaia bikia minusbaliatuentzako egoitza batean ikustean sufritzen duena. Anselmo bere aitak, soldata urriko langile xume batek, bere emaztearen heriotzaren ondoren ez du bere semeak zaintzeko ez dirurik, ezta gogorik ere. Gianni bere kasa bizi da eta gasolindegi batean lan egiten du. Astialdia bere anaiaren, zeinari oso elkartuta dagoen, eta Betty bere neska-lagunaren artean banatzen du. Giannirentzat Moreno etxera eramatea obsesio bihurtuko da; baina bere asmoa zapuztu egingo da Anselmok familia batekin bizi dadin Morenoren denboraldi baterako adopzioa sinatzen duenean. Giannik dakien gauza bakarra zera da, anaia berreskuratu nahi badu diru asko beharko duela, eta azkar gainera; honela bakarrik konbentzitu bait dezake aita adopzioa bertan behera utz dezan.