Sasa, junior mailako tiro txapeldun jugoslaviarra, Parisen egingo den Munduko Txapelketarako prestatzen ari da. Bere anaia Igor, munduko txapeldun-ohia, bere idoloa da. Kroazia eta Bosniako gerran, Igor frankotiratzaile izan zen eta handik heroinazale bihurturik itzuli zen. Sasak ezin du jasan anaiaren gainbehera. Igor behin eta berriz jipoitzen eta makurrarazten dutela ikusirik, Sasak mendeku hartzea erabakiko du eta bere ustez anaiaren egoeraren errudun diren guztiak hilko ditu. Hilketak Sasak egin dituela konturatzean, Igorrek bere burua erruduntzat aitortu ondoren, bere buruaz beste egingo du. Anaiaren heriotzak jota utzi duen arren, Sasak txapelketan parte hartzea erabakiko du.