Guei bere jaioterritik Pekinera joan da itxaropenez beterik. Haatik, ez zaio erraza gertatuko bizikleta-mezulari gisa lana aurkitzea, irteera bakoitzeko hamar yuan irabaziz. 600 yuan aurreztea lortzen badu, hain harro darabilen zilar-koloreko ?mountain bike? preziatuaren jabe bihurtuko da. Egun batez, 600 yuanak biltzeko zorian dagoela, izututa bizikleta desagertu dela konturatuko da. Guei hirian aldenik-alde ibiliko da haren bila eta, amore ematera doanean, gazte bat bere bizikleta gainean ikusten du kalean behera. Gueik geldiarazi egiten du eta Jian izeneko bizikletaren jabe berriak azoka txiki batean erosi duela jakingo du. Gueik nahitaez behar du bizikleta, eta hau konpartitzea beste irtenbiderik ez du izango.