Zaldi-gurdi batean doazela, bi emakume gizonez mozorrotzen dira. Printzesa eta Corine bere ohorezko dama dira. Printzesak bere aitak usurpatutako tronua oinordetzaz hartu du, baina tronua berak maite duen Agis printzeari dagokio legezko eskubidez. Bere asmoa Printzearen maitasuna lortzea da, berarekin ezkontzea eta tronua hari itzultzea. Jakin badaki hori lortzeko argia izan beharko duela, Agis txikitatik Printzesa gorrotatzeko hezi baitute. Jaio zenetik, Agis, Hermocrates filosofoaren eta bere arreba Leontine neskazaharraren babespean egon da. Maite duen gizona lortzeko, Printzesak lehenik filosofoa eta arreba seduzitu beharko ditu Printzesak, eta horretarako behin eta berriz nortasunez aldatu beharko du.