Bi istorio desberdinetan banatuta dagoen Storytelling pelikula institutu eta unibertsitate munduan gertatzen da. Filmeko pertsonaia gazteek hartutako ildoei jarraituz, sexua, arraza eta esplotazioa bezalako gaiak aztertzen ditu pelikulak. Lehen zatiak, Fiction izenekoak, hiru ikasle eta hauen sormenezko idazketako irakaslearen arteko harreman korapilatsuak azaltzen ditu, zeina Pulitzer saria irabazi arren, ez dago bere lanbidearekin batere gustura. Bigarren zatian, Non-Fiction, dokumentalgile batek lan bila dabilen lizentziatu berri bat konbentzitu nahi du bera eta bere familia erreportaje bateko protagonista bihur daitezen.