Giovanni, Paola eta horien bi seme-alaba nerabeak, Irene zaharrenak, eta Andrea gazteenak, Italiako iparraldeko hiri txiki batean bizi den familia elkartu bat osatzen dute. Giovanni psikoanalista da. Bere apartamentuaren ondoan duen kontsultan, bere pazienteek euren neurosiak aitortzen dizkiote, irakurtzea, musika entzutea edo hirian zehar korrika egitea bezalako ohiturak dituenaren bizitza lasaiarekin kontrajartzen direnak. Igande goiz batez, paziente batek premiaz deitzen dio Giovanniri eta hau honen laguntzan abiatzen da, eta beraz, ezin du aurrez geratu bezala, Andrea semearekin korrika egitera atera. Andrea orduan bere lagunekin urpean igeri egitera joango da, baina ez da sekula itzuliko.