Erika Kohut piano-irakaslea da Vienako kontserbatorioan. Berrogei urte bete berri ditu eta bere amarekin bizi da, zeinaren eragin itogarritik ihes egiten duen zine-areto eta ikuskizun pornoetara joateko. Bere sexualitatea ?voyeurismo? bigun batean oinarritzen da eta autoebaketa masokistarako joera du. Erika eta bizitza oso bide desberdinetatik doaz. Harik eta, bere ikasleetako bati hura seduzitzea bururatzen zaion arte.