Bi soldaduen istorioa kontatzen du, Ciki eta Ninorena, bata bosniarra, bestea, serbiarra, 1993ko Bosniako gerran arerioen lerroan, ?inorren lurraldean? harrapatuta daudenak. Ciki eta Nino euren arazo konplexuari irtenbide bat aurkitzen saiatzen diren bitartean, Nazio Batuetako Kasko Urdinen sarjentu bat haiei laguntzera dator, bere nagusien aginduei muzin eginaz. Hedabideek pasadizo hutsa dena nazioarte mailako ikuskizun mediatiko bihurtuko dute. Alde ezberdinen arteko tirabira teinkatuz doa, prentsa albiste berrien zain dago lasai asko, bienbitartean, Nino eta Cikik gerraren zoramenaren erdian euren bizitzen prezioa negoziatzen saiatu beharko dute.