Gilbert Valence antzerkiko aktorea da. Bere talentua eta karrera luzea direla medio, pertsonaia garrantzitsuenak haragitu ahal izan ditu. Arratsalde batez, emanaldia bukatutakoan, tragedia bere bizitzan sartuko da ordea: Georges bere aspaldiko lagun eta agenteak istripu batean bere emaztea, alaba eta suhia hil berri zaizkiola jakinarazten dio. Aurrerantzean, Gilbertek bere denbora biziki maite duen bilobaren eta antzerkiaren artean banatu beharko du. Harekin lan egiten duen emakumezko antzezle gaztea liluratuta dauka, baina bere bihotza ez dago abentura baterako prest. Zuzendari amerikar batek egiten dion proposamenari ordea, Joyceren Ulisesen egokitzapen batean lan egiteari, baiezkoa emango dio. Testua laburra da, baina bere zatia ingelesez buruz ikasteko epea, berriz, motzagoa.