Neskak asteazkenero bixitatzen du eta sexua besterik ez du nahi. Taxia zain dauka. Ez dute ezer berezirik elkarri esateko. Datorren astean ordu berean, neska atean agertuko da berriro. Berehalaxe biluztu eta elkar maitatzen hasiko dira. Gizonak ez daki neska nondik datorren; iritsi orduko, zoruko moketa manta eta edredoiez estali duen sotora eramaten du zuzenean. Gela horretan dena da zilegi. Sexua beste pertsonak ezagutzeko modu bat baldin bada, zer daki berak neskari buruz? Egun batez, neskaren atzetik joatea erabakiko du; ea zeozer jakiten duen, baina honek euren arteko elkartzeak kinka larrian jarriko ditu.