Itxuraz dena primeran doakio Vincenti: negozio-bidaiak, bilerak, emaztea eta hiru seme-alaba ditu. Baina egia esan, bere bizitza profesionala gezur hutsa besterik ez da. Lanetik kaleratu berri dutela bere familiari eta lagunei aitortzeko ez da gauza, eta beraz, Genevan lanpostu berri bat duela asmatzea beste erremediorik ez du izango. Bere bizimoduari eusteko, euren dirua bere esku utzi duten lagun batzuei iruzur egingo die. Vincenten betiko ametsa bere bizitza profesional itogarriari agur esatea izan da, baina bere familiari kalterik egin gabe betiere. Alabaina, egungo egoeraren tentsio geroz eta larriagoaren eraginez, hesia estutuz doa arintasun arriskutsu batez.