Otsaila Argentinako iparmendebaldean. Lurra kixkaltzen duen eguzkia eta euri tropikalak. Urak lur batzuk hartzen ditu, ihizi piloaz betetako zingira bihurtuz. ?La Mandrágora? lursailean igarotzen du uda berrogeita hamar urtetik gorako Mechak, lau seme-alaba eta ilea tindatzen duen senarra dituenak. Zurrutada bat edo besterekin aise ahaztu daitezkeen gauzak dira. Baina, Taliren hitzetan, alkohola ate batetik sartu eta bestetik ateratzen da. Tali Mecharen lehengusina da eta La Ciénagan bizi da, etxaldetik hurbilen dagoen hirian. Lau seme-alaben ama, halaber, eta etxea eta ehiza maite dituen senarra duena. Bi istripuk bi familia hauek elkartuko dituzte landa giroan, non infernuaren pareko udan bizirik irauten saiatuko diren.