1914ko abuztuko lehen egunetan, Adrien, teniente gazte eta erakargarria, ikuskapen bat egitera zaldiz ateratzen da. Obus batek eztanda egiten du... Une horretatik aurrera, gerrak berarentzat beste eszenatoki bat izango du: Val de Grâceko ospitala, ofizialen logela, ispilurik gabeko leku bat, non gaixoek euren buruak hurkoaren begietan islatuta ikusiko dituzten. Bost urte parentesi artean. Bost urte hautsi ezineko adiskidetasunak egiteko. Bost urte etorkizunari begira, bizitzarako prestatzen...