Sofia antzerti-ikaslea bere irakasleetako batek esandako hitzekin kezkatuta dabil, zeinaren arabera antzeztu ahal izateko gezurra esaten jakin behar den. Beraz, bizitza errealean gezurrak esatea erabakiko du. Haatik, gezurrek egi mingots bat agerian utziko diote: bere senargaia eta bere lagunik onena maitaleak dira. Une horretatik aurrera, egia besterik ez esatea erabakiko du. Treneko begiratzaile heldu batekin amodiozko afer bat izango du eta, egi bidean segiz, gertatutakoa haren emazteari kontatzen dio. Damututa, Sofia Erromara doa casting baterako. Bertan, aktoresa batek dioenez antzeztea ez da ez gezurra, ez egia esatea, ilusio bat sortzea baizik; eta ilusio hori egi bihurtuko zaio Sofiari Gerard ezagutzen duenean, halabeharrak bere bizitzara ekarri duenzine-zuzendari frantses gazte bat.