1949an girotutako pasio, krimen eta zigor-istorio bat da. Ed Crane, Ipar Kaliforniako hiri txiki bateko ile-apaintzailea, ez dago bere bizimoduarekin konforme. Hala eta guztiz ere, bere emazte Dorisen fildetasun ezak bere bizitzaren norantza aldatzen lagunduko dion txantaje bat egiteko aukera emango dio. Nolanahi ere, Eden asmoak isilean gordetako sekretuak azaleratuko ditu, azken batean, hilketa bat ekarriko dutenak.